Mitt 2011
2012-01-02 | 22:27:40
Publicerad i: Scrapbook



Mitt 2011 har haft en del nedgångar - två datorkrasher, knivhot och nedbrunnen skola för att nämna några - men året har också haft några riktiga toppar. Då jag inte kände för att göra en detaljerad årsresumé månad för månad valde jag att plocka ut några ljusglimtar. 

• I mars deltog jag i Scandinavian Photos fototävling på facebook och vann till min stora förvåning tredje pris. För någon som aldrig vunnit något förut var detta stort. 

• I april åkte vi med skolan till Valencia och tittade på galen arkitekturgick på opera, vandrade omkring i gamla stan, badade i medelhavet och hade allmänt trevligt

Linkin Park i Globen i juni var helt klart sommarens höjdpunkt. Bästa känslan!

• Flytten till Irland och Dublin i september är troligtvis det jag kommer förknippa 2011 allra mest med. Möten med fantastiska människor, resor till otroliga platser och känslan av att göra någonting nytt och annorlunda.

• Kvällen då vi fick träffa tvillingarna Phelps, kanske mer kända som Weasley-tvillingarna i Harry Potter-filmerna, var en klar höjdpunkt för en Harry Potter-nörd som mig. Sjukt sköna och ödmjuka killar! :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback