Rockstar
2010-05-30 | 23:59:09
Publicerad i: Digital konst



För ett tag sedan publicerade jag en liten förhandstitt på en bild som jag höll på med. Det var ju egentligen tänkt att jag skulle skapa något till min tomma vägg bakom soffan men pga för dålig bildkvalité och ont om tålamod med Illustrator så beslutade jag mig för att göra någonting mycket mindre och enklare av den istället. Så här är resultatet! :)

Och nu äntligen har jag sommarlov! I tre hela månader ska jag vara ledig (om man bortser från en hel del sommarjobb) och det ska bli sååå skönt! Jag har inte riktigt hunnit njuta av det ännu då jag har legat snorig och jäklig i min lägenhet sedan i onsdags men nu hoppas jag på bättring så att jag kan ta vara på ledigheten. 

Jag tror förresten att jag kommer få något mycket trevligt på posten imorgon ;) 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback