Kristen Stewart - Photoshopvexel
2010-12-29 | 22:01:48
Publicerad i: Digital konst


Photoshop CS5  -  Klicka på bilden för större

Den är klar!! Äntligen! Herregud vad jag tog mig vatten över huvudet när jag påbörjade denna. Jag hade egentligen bara tänkt prova en ny teknik med så kallade 'övergångslager' men upptäckte senare att jag gjorde den alldeles för detaljerad. Men men, jag hade ju påbörjat den och ville gärna se den färdig.

Jag gillar den, det är utan tvekan den mest avancerade bild jag gjort, men på samma gång tycker jag att det är lite tråkigt när det blir så verklighetstroget. Well well, jag hoppas att ni gillar den :D Konstruktiv kritik är mycket uppskattad :)

Klicka här för att se en snabb 'genomgång' av hur bilden kom till.



Förbjudet att kopiera utan min tillåtelse!


Kommentarer
2011-01-08 | 16:42:03

Jag säger bara en sak; awesome!

Shit, du har skills! :))


sara [fotoblogg] - http://trettontretton.blogg.se/
2011-01-20 | 17:26:28

har du målat på en bild eller hur har du gjort? :o





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback