Candy love
2011-03-09 | 21:06:09
Publicerad i: Foto

(Klicka på bilden för större)

Nikon D3000 + Nikkor AF-S DX 35/1,8 + Photoshop CS5

Det här är sista godisbilden, jag lovar, haha. Det här var i alla fall anledningen till att jag skapade dessa godisgubbar från första början. Bilden är mitt bidrag till Scandinavian Photo's fototävling på facebook. Tävlingen går ut på att tolka fem olika ord i en bild och mina ord är liten, godis, kvist, rosa och kärlek.

Update: Wiie! Jag vann tredje pris i tävlingen! Gissa om jag blev glad!? :D

Förbjudet att kopiera eller använda mina bilder utan min tillåtelse!


Kommentarer
Lisa - Smilinggirls!ッ - http://smilinggirls.blogg.se/
2011-03-09 | 21:44:14

sv: Mycket fiffig idé! Har du haft en bra start på veckan då? :)


2011-03-16 | 14:01:23

Åh, vilken finfin bild. Blev lite sugen på sockerbitar och sötlakrits nu!


2011-08-25 | 22:48:41

Jag får väldigt mysiga vibbar av den här bilden den får mig att tänka på trolltider-julkalendern. Förresten är vi nog på ganska jämn nivå när det gäller photo/teckna/måla färdigheter :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback