Idolfredag
2010-11-06 | 02:22:22
Publicerad i: Digital konst


© Ritad av mig i Photoshop CS5

Fredagskväll = Idol och jag sitter som vanligt bänkad framför tvn med ett (läs fem) glas cola i handen. Och som vanligt får jag gåshud över hela kroppen när Jay och Olle sjunger. Så sjukt bra! Jays röst och Olles tolkningar; I love!  

Pigg av liite för mycket Coca Cola satte jag mig och ritade i Photoshop. Det var längesen som jag satt och bara kladdade ihop en bild lite fort. Mina senaste bilder har varit så himla stora att jag hunnit tröttna innan jag ritat klart dem =(

Och nu såg jag precis är klockan sjukt mycket och jag ska jobba imorgon =/ Dags för nattugglan att gå och lägga sig! Godnatt!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback