Hej Fred och George Weasley!
2011-10-29 | 23:04:14
Publicerad i: Musik/Film/Böcker



Jag har ju helt glömt bort att berätta om när jag fick träffa tvillingarna James och Oliver Phelps - kanske mer kända som Fred och George Weasley! En kväll i september var de inbjudna till min skola här i Dublin för att 'föreläsa'. Jag hade inte alls räknat med att få en plats på föreläsningen men av en lycklig slump lyckades jag ta mig in (förlåt till dig som inte kom in på grund av mig... :$).

Och ni kan ju tänka er hur ett Harry Potter-freak som jag kände mig när de på slutet sa att alla som ville skulle få ta autograf och foto med killarna! Vi ställde oss lugnt långt bak i kön och väntade förväntansfullt (ja, vi var som 14 år igen..). Efter någon timmes väntan ville arrangörerna snabba på det hela och bestämde att man bara fick ta autograf eller foto. WTF!? Men efter några sekunders beslutsångest bestämde jag mig för att ta ett foto, och sedan smyga mig tillbaka till slutet av kön igen för en autograf. Jag menar hallå (!?) hur ofta kommer jag ha chansen att träffa Harry Potter-skådespelare egentligen?

Och roligt var att hela beslutet att gå dit överhuvudtaget var så spontant att jag inte ens hade med mig någon kamera! Så tack till dem som hann tänka ett steg längre än jag! Och heja spontanitet!


Kommentarer
Anonym -
2011-11-01 | 15:26:09

Hejhej! :)



Har en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt plagg från nelly.com!



Kika gärna in om du vill vara med :).

Tävlingsinlägget hittar du här:

http://svettlukt.blogg.se/?tmp=01143716



Kramar Bea :) !





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback