Seether, 3 Doors Down, Amaranthe
2012-02-20 | 22:52:39
Publicerad i: Musik/Film/Böcker




© Förbjudet att kopiera eller använda mina bilder utan min tillåtelse!

Jag har haft en grym helg hemma Stockholm, som förutom mys med vänner och familj bestod av konsert på Münchenbryggeriet.

Det var Bandit Rock som hade anordnat eventet och kvällen började med prisutdelning och kortare framträdanden av Supercharger, Raubtier och ett av mina favoritband; Amaranthe (som dessutom har Sveriges typ coolaste och vackraste sångerska..).

Sedan var det dags för kvällens huvudnummer; en kortare konsert med Seether och en längre med 3 Doors Down. Det var grymt! Jag älskar verkligen Seether och det var roligt att få se dem live.

3 Doors Down har jag haft lite svårare för tidigare. Jag har alltid gillat dem men tycker att det kan bli lite för segt ibland, men de gjorde det riktigt bra live. Bandets sångare, Brad Arnold, 'stage divade' redan under andra låten och fortsatte sedan att ha kontakt med publiken under hela konserten. Det är det som är fördelen med en liten arena; man kommer verkligen nära!


Kommentarer
WILMA - foto, stil & personligt - http://wilmaskolds.blogg.se/
2012-03-03 | 15:14:01

Gosh, din design är urläcker!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback