Mu!
2012-02-02 | 23:01:02
Publicerad i: Foto


Nikon D3000 + Tamron 28-75mm f/2.8

Min rumskompis har sina tjejkompisar över på middag i stort sett varje kväll, vilket jag tycker är helt okej - ibland! Men att varenda kväll behöva sitta och vänta på att de ska laga mat, äta och diska innan vi andra kan få plats att laga mat börjar bli rätt så irriterande. Ikväll har de dessutom bestämt sig för att göra pannkakor (någon fransk tradition att äta pannkakor just idag tydligen...), vilket tar hundra år! Har suttit och väntat sedan klockan åtta och nu är klockan snart tio. Jag är hungrig, vafan!

Kossorna har ingenting med inlägget att göra - jag tyckte bara att de var söta och de gör mig lite gladare :)


Amaranthe - Hunger


Kommentarer
2012-02-12 | 11:37:33

Vilka fina bilder:)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback