En vintrig dag för två år sedan
2012-02-07 | 23:38:46
Publicerad i: Foto



Hittade lite vintriga bilder från nyårsafton 2009. Det var då vi hade en hel vinter full av snö för första gången på många år. Det var också då min systemkamera var relativt nyinköpt och jag tog bilder på allt möjligt bara för att det var roligt att testa och lära sig alla funktioner. Resultaten varierade men jag lärde mig mycket. 

Jag har varit ganska dålig på att fota här i Irland. Eller okej, jag har hittills nästan 3.000 foton i min Irlandsmapp, men de allra flesta är tagna under resor eller speciella evenemang. Det jag menar är att jag har varit dålig på att fota för fotandets skull. Att fota med en tanke eller för att uppnå ett visst resultat. Men jag antar att det är av samma anledning som jag inte heller har tecknat någonting sedan jag kom hit; att det helt enkelt är fullt upp med annat nästan varje dag.


Thom Yorke - Hearing Damage


Kommentarer
2012-03-04 | 10:02:23

Vilka fina bilder:D





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback