Det räcker nu, tack!
2012-02-13 | 23:54:48
Publicerad i: Vardagligt

Ååh, nu kan det väl ändå vara nog! Hur mycket ska kunna hända på ett år egentligen? Till råga på knivhot, nedbrunnen skola, stulen cykel och diverse datorkrashar det senaste året har det idag varit inbrott hemma hos mina föräldrar. Tre laptops, en systemkamera, en kompaktkamera, två iPods och en stor mängd kläder och jackor fick de med sig. Man. Blir. Så. Jävla. Förbannad! Visst, det är bara materiella ting som (till viss del) går att ersätta, och de hade inte gjort några större skador på huset men känslan av att någon brutit sig in och rotat igenom varenda byrålåda är obehaglig.

Dessutom blev en klasskamrat till mig påkörd av en bil på väg till skolan i fredags. Det gick bra, bara några rejäla blåmärken och en totalkvaddad cykel och laptop. Men jag känner att jag inte orkar med mer drama nu.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback