I'm here
2011-09-07 | 01:57:54
Publicerad i: Vardagligt



Herregud har jag varit här i fem dagar redan!?
Det har verkligen varit full fart sedan jag kom till Dublin. Det är aktiviteter planerade nästan hela dagarna samtidigt som man möter nya människor överallt. Dessutom försöker vi hinna fixa grejer till vår lägenhet (typ mat kan vara bra att ha (?) ), så jag har inte hunnit sitta en enda minut vid datorn eller ta en enda bild förutom några få med mobilen. Och jag som trodde att jag skulle ha mycket tid för mig själv i början innan man lärt känna folk, haha.

Dublin är annars över förväntan, trots att vädret växlar var femtonde minut. Människorna här är supertrevliga och mitt boende är helt ok. Dublin får bakläxa på busstrafiken dock. Helt urusel faktiskt.


Kommentarer
L.I.N.N.E.A ♥ Photography - http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
2011-09-11 | 13:07:43

Allt bra idag?:D



KRAM





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback