I'm alive and so is my computer
2011-10-01 | 01:40:22
Publicerad i: Vardagligt



Herregud den där datorkrashen var verkligen otajmad.
De senaste veckorna har verkligen varit galna, på både ett positivt och ett negativ sätt. Det positiva är att vi har gjort sjukt mycket roliga och häftiga saker (kommer troligtvis berätta mer om detta i kommande inlägg). Det negativa är dock att mitt uppe i alla aktiviteter och skoluppgifter har jag varit tvungen att ominstallera precis allt i min dator. Nu är det mesta på plats igen iallafall, jag saknar bara alla bilder tagna mellan januari och augusti och ett fåtal program. Ska försöka fixa det i helgen.


Von Benzo - I'm On My Way


Kommentarer
2011-10-02 | 02:59:14

Svar: Hoppas det kan vara det...:) O andra sidan är ju allt flyttat till nya bloggen så det ska ju inte vara någon skillnad egentligen :/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback