Utsikt
2011-11-10 | 00:09:31
Publicerad i: Foto


Nikon D3000 + Nikkor 35mm f/1.8

Utsikten från köksfönstret ovanför diskbänken. Man ser verkligen hela stan härifrån och jag måste säga att själva diskningen går lite lättare när man kan stå och titta ut över Dublin under tiden.

Och nu är det typiska novembermörkret här. Det är verkligen kolsvart när man kommer hem på kvällarna och kameran får mest stå och vila. Har dock kännt mig sugen på att fota lite kvällsbilder med långa slutartider inne i stan. Det tråkiga är att jag inte har något stativ här och att jag alltid är för trött för att ta mig in till stan när jag kommer hem från skolan. Hmm.. Någonting ska jag väl lyckas göra iallafall..


Daughtry - Renegade
- ny singel igen!


Kommentarer
2011-11-12 | 12:30:51

riktigt fina bilder i headern :)


2011-11-12 | 18:05:37

sv. så lite så :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback