Övning med den digitala penseln
2011-03-19 | 01:03:19
Publicerad i: Digital konst

(Klicka på bilden för full storlek)

Skapad i Photoshop CS5

Fortsätter att träna med penseln (B) i Photoshop och kroppsdelar är alltid roliga att rita, så denna gång fick det bli ett öga.

(Iiih, medan jag satt här och skrev detta inlägg plingade det plötsligt på dörren (kolla klockslaget...). Snacka om att flyga upp från stolen med en puls på 180, haha. Sen satt jag här helt orörlig i flera minuter innan jag vågade gå och kolla om den som ringde på hade gått.. Det hade den...)


Kommentarer
Sandra Marinoni - http://marinoni.blogg.se/
2011-03-20 | 17:04:09

sjukt fint! har kollat igenom fler av dina bilder och är mäkta imponerad :)


Sandra Marinoni - http://marinoni.blogg.se/
2011-03-20 | 21:05:44

sv; tusen tack :) jag är ju långt ifrån så duktig som du, men jag kommer ingen vart om jag inte övar :)

btw, vad är det för pensel du använder när du målar?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback