Nya framkallningar
2011-07-17 | 20:31:29
Publicerad i: Scrapbook


Jag har framkallat lite nya bilder.
Fick erbjudande om att beställa 50 bilder och endast betala för frakten och då är det ju lika bra att passa på.

Det är svårt det där med framkallning. Förra gången när jag beställde blev bilderna väldigt mörka och alla röda toner gick mot orange/brunt, men den här gången blev de på gränsen till för ljusa, och då var det ändå samma företag som framkallade båda gångerna. Well well, det är nog bara jag som märker det ändå.

Från och med imorgon ska jag fira tre dagars ledighet på landet. Jag har beställt strålande sol och ljummet badvatten så det blir nog kanon :)

Linkin Park - The Messenger


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback