Julstämning
2011-12-12 | 00:44:18
Publicerad i: Scrapbook



Det är helt sjukt vad tiden går snabbt just nu. Om en och en halv vecka åker jag hem för jullov och det innebär många sorgliga farväl. All min vakna tid går just nu åt till att plugga inför alla slutinlämningar (har tre stycken kvar som ska in innan fredag, puh..) och försöka hinna umgås med alla vänner innan vi skiljs åt. Allt bloggande och annat kreativt hamnar därför lite åt sidan just nu. 

Och jag saknar riktig julstämning. Inne i stan är det supermysigt just nu, med julpynt och lampor överallt, men här hemma på studentområdet råder numera mest en allmän tentapanik. Högt upp på önskelistan vid hemkomst till Sverige står julmust, lussebullar och julskinka. Åååh längtar massor, även fast jag vill att tiden ska sakta ner så jag hinner njuta av de sista dagarna här också.. 



Daughtry - Rescue Me


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback