All day, staring at the ceiling, making friends with shadows on my wall
2011-08-12 | 23:26:17
Publicerad i: Vardagligt


Jag är så rastlös, men samtidigt känner jag mig så trött.
Ett typiskt jag-håller-nog-på-att-bli-sjuk-humör. Jag har massor med idéer och saker som jag vill göra, men så fort jag sätter igång blir jag bara uttråkad. Alla foton känns tråkiga, platta, meningslösa och varje streck jag drar med pennan blir snett och fult.

Det vänder, det gör det alltid. Kanske inte den här helgen, men nästa vecka är jag ledig och då samlar jag nya krafter.


Matchbox Twenty - Unwell


Kommentarer
Lisa -
2011-08-13 | 15:12:14

Du har en riktigt fin blogg! :D


2011-08-13 | 21:52:30

Svar till Lisa:



Tack så mycket! :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback