Dimma
2010-05-15 | 11:30:33
Publicerad i: Foto





Har tillbringat de två senaste dagarna på landet med mamma, pappa och lillasyster. Det var riktigt skönt att komma bort lite trots att jag satt klistrad framför datorn med ritningar och tredimensionella modeller i stort sett hela tiden. Men en liten promenad hann jag med och tog då med mig kameran. Bilderna togs lite i farten då mamma inte orkade stanna och vänta på mig varje gång jag ville stanna och fota något. Det var för övrigt riktigt tät dimma över vattnet så man såg i princip ingenting utöver strandkanten.

Nu ska jag iväg och kolla på när mitt lag spelar match och sen blir det lagfest efter den. Så idag får plugget vila lite!


Kommentarer
Sooz Photography - http://chiliad.blogg.se/
2010-06-09 | 20:03:01

Så fina bilder!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback