Ny bebis
2010-12-29 | 00:05:31
Publicerad i: Vardagligt


Gaah! Efter många turer och systemåterställningar blev jag till slut tvungen att skaffa mig en ny dator. Så dagen har ägnats åt att installera alla program och flytta över alla filer till den nya datorn. Haha, så jag har suttit här hemma med tre olika datorer; min nya som jag har installerat, min gamla som jag har kopierat filer ifrån (den funkar litegrann men stängs av lite hela tiden) samt min pappas lilla minidator som jag har haft internet och musik på. Och en extern hårddisk på det ;P

Aja, nu känns det i alla fall som att jag börjar få rätsida på saker och ting - kände paniken krypa på där ett tag - så uppdateringar bör komma inom kort. 

Men jag kommer att sakna min 'lilla' älskling som har varit med mig i 3½ år :'( Nu får jag bara hoppas att jag kommer att komma överens med min nya bebis lika bra ;)





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback