Burr
2009-11-02 | 22:23:12
Publicerad i: Vardagligt

Plugg, plugg, plugg... Jag har en delpresentation av mitt nuvarande projekt i skolan som ska vara klar imorgon så de senaste dagarna har enbart ägnats åt skissande, funderande och timmar av pillande i Illustrator, Photoshop och Rhino för att färdigställa min presentation. Så en ny bloggdesign har det ju inte varit tal om. Och jag som hade planerat att göra klart den i helgen. =( Men den är påväg!



Lyckades iallafall få lite tid över i helgen att testa nya kameran. Superhärliga höstfärger.

Idag har har det för övrigt varit en riktigt ruskig höstdag. Har suttit med både strumpor, raggsockor och fårskinnstofflor och ändå frusit. Men jag är ju i och för sig alltid ganska frusen av mig..

Nu ska jag sova, måste gå upp extra tidigt imorgon för att skriva ut min presentation. Go'natt!


Kommentarer
2009-11-15 | 19:54:39

1234567890

ABC abc


2009-11-15 | 20:18:55

skiajf sdfhjsd nfisodjnf jasndk ajsfnapsokasnlf asnfjkas sad jsadijasjdn kj

oasknd asjdn

sa pikdj paskojdoiasdj





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback