Jullov!!
2009-12-16 | 14:00:16
Publicerad i: Vardagligt



ÄNTLIGEN jullov!
Herregud vad skönt det ska bli med lite ledighet. De senaste dagarna har varit helt hysteriska med skolarbete dygnet runt, bokstavligt talat. Men nu är alla presenatationer över och de gick bra och jag är nöjd.
Jag hoppas kunna ägna jullovet åt allt roligt man inte har tid med under skolveckorna, som att rita, måla och fota. Så förhoppningsvis kommer jag kunna publicera en del här på blogggen.

Jag ska även flytta! Javisst, mitt under all stress lyckades jag få tag i en lägenhet! Det ska bli så roligt och skönt att äntligen få något eget och dessutom komma närmare stan och skolan.

Nu ska jag njuta av den fantastiska snön som passade på att komma lagom till jullovet! Mysigt!

Kram


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback