Filmjul
2009-12-30 | 23:20:16
Publicerad i: Musik/Film/Böcker



Jag har haft en riktigt filmjul. Under julhelgen har jag hunnit se Flickan som lekte med elden, Luftslottet som sprängdes, Narnia - Häxan och lejonet, Sagan om Konungens återkomst, Harry Potter och Hemligheternas kammare och Förtrollad. Jag har också sett delar av Shrek den tredje, Harry Potter och de vises sten, Offside och Da Vinci-koden.

Helt klart bra filmer allihopa (aja, Förtrollad är väl kanske inte riktigt min smak men...) och det har varit riktigt skönt med en slapparhelg framför teven.

Och på tal om film vill jag verkligen se Avatar i 3D! Har hört att den ska vara riktigt grym. Synd bara att mina vänner inte tycker att fantasy och science fiction är lika bra som jag tycker att det är =(


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback