Haha, lite nostalgi
2011-06-25 | 19:06:23
Publicerad i: Musik/Film/Böcker



Jag såg nyss att Simple Plan har släppt ett nytt album.
Jag har inte lyssnat på deras musik på flera år, men jag lyssnade jättemycket på dem när jag gick på högstadiet. Det var nog den första 'rockgrupp' jag började lyssna på ordentligt. Så jag provlyssnade lite igen, och skrattade för mig själv. Dels för att de fortfarande låter exakt så som jag minns dem, men mest för att omslagsbilden påminner så mycket om hur mitt eget rum såg ut på den tiden. Enda skillnaden var att mina Simple Plan-posters blandades med posters och urklipp på Orlando Bloom, David Beckham, Kim Källström och en drös Djurgårdsloggor. Haha, så kul ;)

Simple Plan - Perfect
- Först in, sist ut


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback