LP-bubblan
2011-07-05 | 00:21:22
Publicerad i: Musik/Film/Böcker



Jag är fortfarande kvar i min 'Linkin Park-bubbla'...
...och om jag ska vara ärlig så vill jag nog inte ta mig ut ;)

Nu ikväll live-sändes Linkin Parks konsert i London på iTunes. Så jag har suttit uppkopplad med datorn medan jag har kladdat lite i ett block, ätit glass och drömt mig tillbaka till Globen den fjortone juni. Haha, som sagt, jag är kvar i bubblan :)

Chester Bennington & Mike Shinoda - Rolling in the Deep
- Awesome, just freaking awesome!
   


Kommentarer
julia [fotoblogg] - http://juliafotar.blogg.se/
2011-07-05 | 12:02:43

SVAR: jaha, aja det gör inte så mycket. det är nämligen så att jag och en kompis ska göra en tävling på våra bloggar tillsammans. och då måste man ha ca 10 kommentarer på varje inlägg för att de ska räknas som att man har ,ånga läsare, och då tänkte vi att om de är fler som följer, så är det fler som kommenterar.



men alla vill ju inte. och det är okej :)


n i k o n s p h o t o ♥ - http://nikonsphoto.blogg.se/
2011-07-06 | 00:29:41

fin blogg du har! :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback