Semester
2010-07-05 | 23:24:21
Publicerad i: Foto


Ena dagen blev det en dagstur ut till "Saltkråkan" eller Norröra som ön egentligen heter. Lite nostalgisk blev man ju :)

Efter tre underbara dagar på landet fyllda med sol sol sol, bad, båtturer, vattenskidåkning (jag kom upp tillslut!!), solning och grillning tillsammans med familjen och bekanta är jag nu tillbaka i verkligheten och vardagen igen. Idag har jag jobbat hela dagen och två dagar till ska avverkas på jobbet innan jag återigen är ledig och kan tillbringa ytterligare en helg på landet. Det är inte så jättesynd om mig ;P

Håller på och redigerar lite bilder från helgen och de är så himla somriga och härliga! Såhär vill jag alltid ha det! Men nu går ögonen i kors så nu är det dags för sängen! GONATT!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback