Stockholm från ovan
2010-01-15 | 23:56:55
Publicerad i: Foto

Klicka på bilderna för att se dem i större format!

Igår var jag på studiebesök med klassen på Sheraton Hotell i Stockholm med anledning av vårt nya projekt och hade turen att få besöka taket. Vilken utsikt! Kameran hade jag såklart med mig och jag fick med mig en del vintriga stockholmsbilder. Dessvärre hade jag väldigt kort om tid på mig så jag hann inte riktigt fixa med alla inställningar som jag hade velat, men jag tycker att de blev helt OK ändå. Tyvärr var ju vädret lite grått och tråkigt, men det är ju i och för sig så vädret här i Stockholm är för det mesta.

Imorgon smäller det!
Då ska min säng äntligen hämtas och jag kan flytta in i min lilla lägenhet på riktigt! Så nu håller jag på och packar för fullt här för att få med mig det sista. Tyvärr kommer jag inte ha tillgång till internet på hela helgen - hur ska jag klara mig? ;)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback