Hemma från Danmark
2010-04-11 | 18:16:58
Publicerad i: Foto



Efter att ha spenderat sex dagar på träningsläger i Danmark och två på jobbet har jag äntligen en helt ledig vecka framför mig! Jag har även fått tillbaka min dator som har kurerats lite så nu kan jag lägga in bilder från kameran igen. Skönt! Så jag hoppas på att fylla min lediga vecka med lite plugg, illustrationer och foton.

Bilden ovan är tagen på en superfin strand strax utanför Helsingör. Tyvärr var vädret rätt dåligt och det var iskallt så mina fingrar var helt bortdomnade efter bara några få bilder. Dessutom hade jag bara min lilla Canon IXUS med mig då min Nikon inte fick plats i väskan så det blev mest att vi sprang runt för att hålla värmen medan vi fotade varandra.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback