Cliffs of Moher
2011-10-14 | 00:55:32
Publicerad i: Irland/Dublin


Nikon D3000 + Tamron 28-75mm f/2.8

Jag blir så sjuuukt irriterad på mig själv när jag sitter och redigerar dessa bilder som jag tog under en helgtripp i Galway för några veckor sedan. På grund av min datorkrash hade jag ingen backup på mina nytagna bilder och kunde därför inte radera dem från kameran, så i ett försök att spara utrymme på minneskortet bestämde jag mig för att fota i JPEG istället för RAW. BIG MISTAKE! Fy fasen vilken skillnad det är på kvalité när man är van vid att fota i RAW.

Har annars haft några sjukt stressiga dagar här på sistone. Jag har min första stora presentation imorgon så det har blivit mycket plugg, kombinerat med diverse fritidsaktiviteter. Imorgon, direkt efter presentationen åker vi dock hela gänget till Cork (Irlands näst största stad, tror jag..). Det ska bli riktigt roligt och framförallt skönt att göra något som inte har med skolan att göra, och denna gång tänker jag fota alla bilder i RAW!


Nickelback - Bottoms Up
- ytterligare en ny singel


Kommentarer
MALINSBILDER.SE - http://malinsbilder.se
2011-10-14 | 09:42:47

min gamla dator tog bort massa bilder för mig i min mapp på skrivbordet, men nu har jag backup på min externa hårddisk :D


2011-10-15 | 11:03:03

hur mår du idag då ?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback