Gott Nytt 2012!
2012-01-02 | 00:05:09
Publicerad i: Vardagligt



Gott Nytt År!
Har varit lite ur gängorna den senaste veckan. Konstant trött och helt oinspirerad, men nu börjar jag vänja mig lite vid att vara tillbaka i Sverige igen och förhoppningsvis känner jag mig piggare snart.

Nyår firades hos en kompis med middag och tjejsnack. Vid tolvslaget trängde vi ihop oss, sju personer på en  dryg kvadratmeter stor balkong, därav mycket skakiga fyrverkeribilder.

Nu sitter jag och går igenom och rensar mina hårddiskar och återställer allt som försvann i datakrashen i höstas. Det är lite tradigt (upptäckte att min bildmapp består av ca 20.000 filer som måste gås igenom och sorteras..) men samtidigt kul när man återupptäcker bortglömda bilder. Kanske lägger upp några av dem här på bloggen den närmsta tiden.  




Daughtry - Start Of Something Good

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback