NIKON, jobb, fritid och sånt
2011-06-27 | 23:10:59
Publicerad i: Scrapbook


NikonCanonNikonCanonNIKON!

Kommer jobba sjukt mycket de kommande veckorna.
Lite tråkigt kan man tycka med tanke på att det är sommar och man vill vara ledig, men grymt med tanke på mina goa arbetskamrater och att jag får tjäna lite pengar innan jag flyttar till Dublin (waaah!).

De få lediga dagarna jag har kommer jag att spendera i solen (?), med vänner, familj och liknande. Uppdatering kommer såklart att ske när tid och innehåll finns.  

Nickelback - Do This Anymore
För att jag blir på så sjukt bra humör!


Kommentarer
Natalie - Country music fan - http://nataliedahlberg.blogg.se/
2011-06-28 | 19:10:48

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. Kram





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback