Operan
2011-07-13 | 15:39:26
Publicerad i: Arkitektur

Här är äntligen slutresultatet av operaprojektet.
Bilderna är ordentligt nedskalade för att få plats på bloggen och därför är de ganska pixliga och mycket detaljer faller bort, men man kan se lite översiktligt i alla fall.

Jag har inte velat publicera innan jag fått bekräftat att allt är godkänt och färdigt, och det vet jag nu att det är. Jag kan nog inte ens beskriva hur skönt jag tycker det är att det här projektet är över. Jag är superglad att jag under alla omständigheter lyckades lämna in ett godtagbart projekt, men det är långt ifrån mitt bästa projekt och det finns mycket jag skulle vilja ändra eller fixa till.

Här och här finns lite skisser och processbilder om någon är intresserad.


Kommentarer
JENNY VENNBERG PICTURES - http://www.jpic.se/
2011-07-13 | 17:09:53

Vilken fin design du har :)


已知 Mohammedi Al-debis™ - http://mohammedialdebis.blogg.se/
2011-07-13 | 18:33:42

allt bra?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback