Decisions decisions...
2011-02-23 | 23:36:59
Publicerad i: Vardagligt



Ett avgörande beslut ska fattas innan fredag. Jag måste bestämma mig för hur mitt nästa år ska se ut. Utan att gå in på en massa omständiga detaljer så ser mina valmöjligheter ut såhär:

1. Ta paus från skolan ett år och praktisera för att sedan söka utbytesstudier i Australien hösten 2012.
2. Åka på utbytesstudier till Irland eller Skottland nu till hösten utan att behöva ta paus i studierna.

Jag vill vill vill åka till Australien men har egentligen ingen lust att vänta ett helt år (vilket är det enda alternativet om jag vill åka dit). Jag skulle säkert ha grymt kul på Irland eller i Skottland också men jag har ju drömt om Australien i flera år. GAAH! What to do!?


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback