Back on track
2010-09-24 | 23:54:55
Publicerad i: Scrapbook



Herregud vilken hemsk vecka det har varit! Jag har haft inlämning av ett projekt som jag inte alls var nöjd med och allt som har kunnat gå fel har gått fel. Droppen var när det tog 13 timmar att skriva ut två A1:or. Då ville jag bara dra täcket över huvudet och aldrig mer komma fram igen. Men idag har jag varit ledig och nu är jag på banan igen. Jag har städat, tvättat, diskat, handlat och framförallt sovit ut.

Så i brist på nytt material att visa så får det bli ett gammalt självporträtt från 2004. Jag var alltså 16 år och gick i ettan på gymnasiet. Haha. Ser också att det var på den tiden då jag fortfarande hade rakt hår ;P


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback