To do...
2010-08-15 | 21:39:45
Publicerad i: Foto


Nikon D3000 + Nikkor AF-S DX 35/1,8 G

Nu har jag två veckors ledighet framför mig innan skolan sätter igång igen och det ska bli underbart. Ändå vet jag att inte kommer att hitta med ens hälften av allt jag skulle vilja göra innan dess. Har jättemycket idéer just nu och jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja... 

Saker jag hoppas hinna med innan sommarlovet är slut:
• Ny design på bloggen - beslutsångest..
• Göra klart min photoshopvexel som jag påbörjade i början av sommaren
• Gå igenom och redigera "personliga" bilder från sommaren med nära och kära
• Gå igenom foton och övrigt på datorn. Rensa!!
• Framkalla foton och göra album 2007-2010
• Påbörja och förverkliga alla idéer jag har i skallen just nu
• Sammanställa och förminska min portfolio till A3-format
• Få igång hemsidan med online-portfolion

... samt ta tillvara på de sista fina och varma sommardagarna med mina vänner innan den kalla hösten kommer tillbaka!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback