Minnenas afton
2010-08-27 | 22:41:49
Publicerad i: Scrapbook


Sitter och plockar ut gamla bilder som jag tänkte skicka in för framkallning. Jag har inte framkallat något sedan 2007 så det är en hel del att gå igenom men det är riktigt roligt. Jag har hittat alla möjliga gamla bilder som jag nästan glömt bort, allt från galna fester till spännande resor och minnesvärda ögonblick.

Jag har för övrigt ganska lite att blogga om för tillfället. Skolan börjar på måndag så jag har mest ägnat de senaste dagarna att rensa allt gammalt från datorn så att den är fit for fight igen till skolstarten. Men det har i alla fall gjort att alla pågående projekt har lagts på is för tillfället. Gaah, frustrerande, jag har ju 1000 idéer. Men den som väntar på något gott...


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback